Bloemen

DSA_8734.jpg

Een interieur vrolijkt er wat mij betreft altijd van op als er bloemen staan. Destijds in Antwerpen had ik sporadisch eens een plantje of bloemetje staan. Bij mijn nieuwe huishouden vind ik dat het een gewoonte moet worden. Dat plan had ik al een hele tijd in mijn hoofd en dus verheugde ik mij er erg op het eerste boeketje uit te zoeken. Wat een huiselijkheid hè. Op de markt in Delft zocht ik het één en ander bij elkaar en enkel daar werd ik al blij van.

Inmiddels staat er tussen de gerbera’s één grote zonnebloem. Afgelopen week heb ik fulltime gewerkt in een Nh-hotel in Noordwijk. Op een landelijk gelegen locatie. Als je van het hotel naar de parkeerplaats, of andersom, loopt kwam je langs grote velden vol zonnebloemen. De laatste werkdag van de week liep ik er met een aantal collega’s langs en zagen we dat alles gesnoeid was. Een aantal bloemen werd het niet gegund met de rest mee te mogen naar de verkoop. We renden het veld op en zochten allemaal een mooie bloem uit. Het zand klopte we er voorzichtig van af en ze mochten met ons mee terug reizen op de hoedenplank.

 

 

Geef een reactie

