Italië

DSA_8375.jpg

Toevallig keek ik eens achterom tijdens een fietstochtje naar Rotterdam en zag ik daardoor een Italiaans restaurant met een enorm mooi open raam. De gasten zaten binnen, maar hadden de beleving dat ze buiten zaten. Er bestaat een App (mapstr) waar je leuke adresjes in kan noteren gesorteerd op locatie. Snel daarin de naam genoteerd om er eens langs te gaan. Inmiddels ben ik er een paar keer geweest en kan ik de plek absoluut aanraden. Ik heb het nu over Osteria Vicini.

Het eten is er heerlijk, een leuke sfeer in de zaak en je wordt uitstekend geholpen. De Italiaanse keuken blijft wat mij betreft altijd lekker. Nog een paar dagen en dan kan ik er echt optimaal van genieten. Want, mijn vriendje en ik gaan naar Rome! We hebben lang getwijfeld over allerlei steden en of we überhaupt wel wilden gaan. Een week voor vertrek, volgens mij hebben we nog nooit zo last minute iets geregeld, boekten we toch de vluchten en ons verblijf. Het tripje zal voornamelijk in het teken staan van eten en drinken. Voor mij is Rome een nog onbekende stad en ik verheug mij nu al op alles wat er te ontdekken valt.

Buon appetito!

Geef een reactie

