Tijdschriften

flower.jpg

Inmiddels ben ik weer terug uit Rome en verheug ik mij alweer op het volgende uitstapje. Gelukkig hoef ik er dit keer niet lang op te wachten. Nog maar een paar weken en ik vertrek naar Zweden. In de tussentijd werk ik op allerlei plekken en ben ik op zoek naar nog meer werk. Jaren werk ik al in de horeca, maar ik maak steeds meer de stap naar de wereld van hostess. Zo stond ik laatst bij de entree van een personeelsfeest. Afgelopen week werkte ik in de bediening bij een condoleance en komende week moet ik naar het WTC in Rotterdam. Heerlijk divers en je komt nog eens ergens.

Het voelt op het moment alsof ik een beetje in een tussenfase zit. Langzamerhand bouwt zich weer een nieuw leven op. Eind van deze maand begint mijn nieuwe opleiding voor interieur styliste. De boeken zijn binnen en ik verheug mij nu al op de eerste moodboards maken. Ik ben druk in de weer met tijdschriften verzamelen om straks tal van mooie plaatjes te kunnen gebruiken. In Rome heb ik twee tijdschriften over interieur meegenomen om te kijken of de woonstijl van de Romeinen verschilt met die van Nederlanders. Helaas begrijp ik niks van de artikels, maar enkel de plaatjes kijken is al leuk. Door alle vrolijke plaatjes in onder andere die bladen kwam ik op het idee om een plakboek te maken. Overal afbeeldingen verzamelen voor in het boek. Uiteindelijk bewaar je nooit al je tijdschriften, althans meestal niet. Om een selectie van je favoriete afbeeldingen te bundelen creëer je een mooi product om te bewaren. En het is iets waar je gegarandeerd blij van wordt als je er doorheen bladert. Vandaag liep ik door Rotterdam en keek ik alvast wat rond voor een geschikt boek. Nog niet gevonden, dus dan nog maar een aantal leuke winkels bij langs de komende tijd!

Geef een reactie

